Sivut

perjantai 14. joulukuuta 2012

Iloja ja pettymyksiä

Tällä viikolla tuli kun tulikin vielä kaksi korttia, vaikka aattelin ettei tulis enää yhtään. :) Tällä hetkellä mulla on saatuja ja lähetettyjä saman verran. Mutta mun lähettämät kortit ei vaan tunnu menevän perille! :( Puoltoista viikkoa sitte oon viimeks voinu ottaa uuen osotteen ja puoltoista viikkoa oon vaan katellu Postcrossingin etusivua ja tuijottanu niitä samoja lukuja lähetetyissä. Mua turhauttaa niin paljon, koska mun mielestä lähettäminen on kivempaa kuin saaminen. Joka päivä aattelen et huomenna varmaan joku kortti menee perille, mut ei! Jokainen huominen on tuottanu saman pettymyksen... Kaikista pahinta on kumminki se, että oon ruvennu puhelimella kattomaan varmaan 100 kertaa päivässä korttien perille pääsyä.Tekis mieli aina heittää koko puhelin tai läppäri seinään, vaikka eihän se niitten vika oo. :D Alan kohta itkemään.

Yks päivä kaivoin varastosta meijän vanhan tulostimen (tai mikälie monitoimilaite onkaan) ja tunnin asentelun ja kokeilujen jälkeen sain laitteen skannerin toimimaan! Se ei oo koskaan toiminu tai kukaan ei oo ainakaan koskaan osannu sitä käyttää ja olin ja oon vieläkin ihan fiiliksissä. :D Jotenka tässä mun ekat skannatut kortit:
 From Netherlands
Ihana kortti ihanalta mummolta Hollannista. :) Noi kuviot on myös hauskan tuntusia kun niitä hiplailee. :D
From Portugal
Kuvassa on keraamisiä levyjä(?). Ne on ilmeisesti paikasta nimeltä Luso, joka on watering-place, kastelupaikka? :D Nyt ontuu vähän suomentaminen, mutta kiva kortti tuokin kyllä! :)
 Tää ei oo postcrossing-kortti, mutta laitan tähän silti, koska toi on niin hauska! :D Mun kummi lähetti tän Las Palmasista, viettää siellä joulunsa. :)

Tykkäättekö enemmän näistä skannatuista korteista?

2 kommenttia:

  1. Kivan näköisiä skannattuna! Minäkin haluan! :(

    VastaaPoista
  2. Joo iteki tykkään enemmän näistä skannatuista, tulee paljon parempi laatusia. :) Höh, toivot joulupukilta skanneria ;)

    VastaaPoista