Sivut

maanantai 10. joulukuuta 2012

Muhkea korttipäivä

Tänään kun hain postin niin olin ihan innoissani, koska näin laatikossa kaks korttia! Matkalla laatikolta kotiovelle huomasin, että siinä olikin kolme korttia! Ja sisällä innostus vaan lisäänty, koska pinkassa olikin neljä korttia! Kieltämättä olis kivempi saada kortti päivässä, koska luulempa etten loppuviikosta saa kun korkeintaan yks tai kaks. :( Oon nyt lähettäny 18 ja saanu 16 ja matkalla on mun maksimi 7 korttia. Kortit jumittaa aika pahasti, oon viimeks viime viikon keskiviikkona saanu uuen osotteen... Aika moni kortti on kyllä menossa aika kauas esimerkiks Jenkkeihin ja Ausseihin, mut silti! Yks korteista on ollu Kiinaan matkalla jo 25 päivää. Haluun lähettää lisää kortteja!! :D
 From Germany
Tän lähetti ihana saksalainen mies! Ja tykkään tosta kortistakin tosi paljon, koska rakastan karkkia. :D Mies kirjotteli kortissaan muun muassa tästä mun blogista, oli käyny lukemassa! :D Tai kattelemassa, eihän se paljoa varmaan tekstejä ymmärtäny, mutta siistiä silti. :) Mies kehu mun Baileys-kakkua, ha hah. :D
From Ukraine
Kortissa on kuulemma Cossackseja, jotka oli Ukrainan ritareita keskiajalla. Noista hahmoista on tehty myös lasten sarjakuvia. Ihan mielenkiinosta! :) Huono kuva, laitan ehkä uuden jos saan aikaseks.. :D
From USA
Kortin lähettäjä oli käyny tuolla paikassa joskus lomalla, muuta ei sitten oikeen kertonukkaan. :D
From Japan
Ihana, ihana, ihana kortti! Haluun Japaniin ostamaan ihania kortteja. :D Ja kattokaa postimerkkiä, lisää vaan mun rakkautta tähän korttiin:

2 kommenttia:

  1. Aaa haluan niin tommosen Hello Kitty postimerkin! Noi on aivan ihania, oon nähnyt noita muillakin..

    VastaaPoista
  2. Joo toi kyllä pelasti päivän :)

    VastaaPoista