Sivut

lauantai 19. tammikuuta 2013

Chocolate tag

Oon muutaman kerran osallistunu suomenkielisellä postcrossing-foorumilla erilaisiin hippoihin. Yks päivä uskaltauduin kattelemaan muitakin foorumeita. Osallistuinkin sitte suklaa-hippaan ja hippasin yhtä Ukrainalaista miestä. Tää sama mies hippas myös mut, joten jännityksellä ootan hänen lähetystään. :D Ite kokosin omaan pikkupakettiin omia lemppareita eli tälläsiä juttuja:
Toivottavasti maistuu myös siellä parintuhannen kilometrin päässä. :P
Muutama hassu suklaa ja postikulut makso 1,70e! Oon kyllä välillä vahingossa ja tahalleen lähettäny liian pienillä postareilla, ja aina on perille menny...

4 kommenttia:

  1. Voi, kerro lisää tuosta hippaamisesta! Olen törmännyt termiin joissakin postcrossingia koskevissa jutuissa, mutta en ymmärrä mitä se oikein on, mitä siinä tehdään, missä niitä on, toimiiko se jne. Ja mistä ihmeestä löysit tuollaien suklaavaihtarin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästä linkistä löydät suomeksi aika kattavat ohjeet. :) Ja tästä linkistä löytyy noita kansainvälisiä hippoja! Tuolla suomenkielisellä foorumilla on ihan vaan suomalaisten kesken olevia hippoja, niihin voi vaikka aluks osallistua, jos arveluttaa noi kansainväliset. :) Ite ainakin tein niin!

      Yleensä ei kyllä mun mielestä oo tapana hipata sitä, joka hippas sut, mut tässä mun suklaajutussa kävi niin. :D

      Poista
  2. Kuulostaa kivalta! Minullakaan ei kokemusta tästä, vinkkejä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tossa mun edellisessä viestissä tuliki jo muutama vinkki. :) En itekää oo kamalan kokenu, joten en hirveesti osaa vinkkejä antaa... Mut kannattaa kokeilla kyl tota hippaamista jos vaan kiinnostaa! :)

      Poista