Sivut

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Hiljaista on

On tosiaan ollu aika hiljasta noitten korttien kanssa... Ei tunnu menevän perille kortit eikä omaan postilaatikkoonkaan oo oikeen mitään tullu. Tässä kumminki muutama:
From India
Intiasta en ollu aiemmin saanu korttia, joten oli mukava saada sieltäki. :) Mut toi kortti ei kyllä oo mun lemppari... Tossa on siis joku temppeli, ei yhtään mua toi kortti! Ja ku kattelin muita ton käyttäjän lähettämiä niin siellä oli vaikka mitä kivoja. :( No, ei aina voi onnistaa.
To Belarus
Tää meni siis Valko-Venäjään ja niin.. Oli vaikee valita kortti, kun multa ei tähän hätää enää löytyny kaupunki tms kortteja. Mut musta toi on aika hauska kortti. :) En vaan osannu kääntää tota tekstiä englanniks... :D
To Australia
Tää käyttäjä oli lähettäny vasta yhen ja saatuja oli nolla! Eli ihan uus postcrossaaja kyseessä. Toivottavasti tää ehtii sen ihan ekaksi saaduksi kortiksi, vaikka toiselle puolelle maailmaa meneekin. :D Profiili oli vielä ymmärrettävästi aika tyhjä, mut aattelin tän olevan sellain perus kiva kortti Suomesta. :)

4 kommenttia:

  1. Moi, huomasin että olit liittyny mun blogin lukijaksi ja tulin heti kun huomasin niin kattelemaan tänne :) Tosi mielenkiintonen blogi sulla ja mukava kirjotustyyli :)

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos! :) Mäkin tykkään sun blogista tosi paljon! :)

    VastaaPoista
  3. Toi Intian kortti on iha ok, mut musta ois siistiä kirjottaa tai saada Australiasta kortti, vaikka mulla sieltä onki kirjekamu... ;)

    VastaaPoista
  4. Mä oon pari korttia Australiaan tosiaan lähettäny ja kirjekaverikin sieltä löytyy :) Vielä en oo korttia sieltä saanu!

    VastaaPoista