Sivut

torstai 24. tammikuuta 2013

Kirjeitä taas, en keksi mitään fiksuja otsikkoja!! :D

Mulla on ollu aika vilkasta kirjeiden suhteen lähiaikoina, mutta niin se pitääkin olla! :) Rakastan sitä, kun saan lukea mulle kirjotetun kirjeen ja kun saan kirjoittaa siihen vastauksen ja lähettää sen! Parasta.
Suomeen lähteny kirje. :) Mun poikaystävä osti mulle noita violetteja kuoria, jee. 
Tässä matkasi kirjevihkopiirin vihko.
Slovakiaan uudelle kirjeystävälle matkannu kirje. :) Surkee tarkennus kuvassa...

Tässäkin suomalaiselle kirjekaverille mennyt kirje. :)
Ja Suomeen tämäkin. :D
Osallistuin taas tagiin, jossa aiheena oli viis kirjekuorta. Ite valitsin noi mun kuorikokoelmasta, jännityksellä ootan minkälaisia itte saan! :) Kuoret lähti Venäjälle.

4 kommenttia:

  1. Mistä ostat yleensä kirjekuoria? Oon yrittäny katsella netistä, mutta en oo löytänyt.. :( Eikä kirppariltaan ikinä mun tuurilla löydy mitään kirjeisiin liittyvää..

    Sulla on tosi kiva blogi! :)

    VastaaPoista
  2. No niitä on kertyny vuosien mittaan ja aina kaikista kirjepakkauksista jää kauheesti kuoria yli. Mut lähiaikoina oon ostanut kuoripakkauksia ainaki Suomalaisesta Kirjakaupasta, Tiimarista, Rajamarketista, tavallisista ruokakaupoista... Mulla on taas se ongelma, et löydän liikaa enkä voi millään ostaa kaikkia! :D Kun niitä löytyy jo vino pino valmiiksi kotoa..

    Kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, tai sitten teen itse! :D

      Poista
    2. Okei, kiitos! :) Yritän mennä jostain metsästämään kirjekuoria. :D

      Poista