Sivut

perjantai 25. tammikuuta 2013

Kortteja ja uutta ulkoasua

From Czech Republic
Mua vähän nauratti tää kortti, koska en tosiaan oo mikään lätkäfani! :D Mulla kyllä lukee profiilissa toivelistassa urheilukortteja ja mainitsen poikaystävän lemppari lätkäjoukkueenkin, joten en voi valittaa. Mun poikaystävä oli tästä kyllä innoissaan munkin edestä. :D
From Netherlands
Tää on ihana! :) Lähettäjä oli voittanu tän jostain palkinnoks ja oli innoissaan, kun ei ollu koskaan voittanu missään mitään, ihanaa. :)
From Taiwan
Tääkin on ihan älyttömän söpö! Toi oli jonkun kaupungin "tunnus" tms kun sen kaupungin nimi oli käännettynä karhu. :)

To Netherlands
Parikymppinen tyttö toivo taiteellisisa kortteja. Päätin maalauksen sijaan laittaa tälläsen Ristomatti Ratian kortin, musta tää on aika kiva! :) (Ja nyt mulla soi päässä Ristomatti style...)
To Portugal
Mun eka kortti Portugaliin, jee. :) Kortti meni 17-vuotiaalle pojalle ja hänelle kelpas kaikki kortit, mutta mieluiten jotakin omasta maasta tai kaupungista. Mun pitäs täydentää mun Suomi- ja oman kaupungin kortteja, koska ne on kaikki loppu! Toivottavasti tää talvinen maisema miellyttää kumminki vastaanottajaa. :)

P.S. Uusi ulkoasu vanhalla kuvalla kylläkin, mitä tykkäätte? :) Varmaan muokkailen tätä vielä vähän kun ehin, mut näillä nyt mennään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti