Sivut

tiistai 29. tammikuuta 2013

Postcards

To USA
Löysin muutaman tälläsen ja tän tyylisen kortin kirpparilta 0,10€/kpl ja olin ikionnellinen! :) Näitä voi lähettää aina, kun ei muuta sopivaa keksi tai jos on toivottu omasta maasta kortteja, niiku nyt. :) Pitää vaan käyttää nää ennen kesää. :D
From Germany
Lähettäjä sano lukeneensa mun profiilista, että tykään Disneystä ja siks tää sopii mulle. Anteeks mitä, siellä ei kyllä mainita Disneytä sanallakaan! :D Ihan kiva kortti kumminkin, tommonen vanhanaikanen Mikki Hiiri. :)
From Belgium
Mun eka kortti Belgiasta, wipii. :) Ja tää on itseasiassa aika kivakin!

Tykkäättekö muuten, että esittelen kerralla paljon kortteja vai muutaman kerrallaan? :)

8 kommenttia:

  1. musta tuntuu et oon saanu kans tollasen Mikki kortin Saksasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, vaikken suuri mikki fani olekaan :) no, eihän sitä voi päättää mitä toiset lähettää :) ja siinähän se hienous kai piileekin, ikinä ei voi tietää mitä tulee :)

      Poista
    2. Juu no en mäkään mitenkään erityisesti Mikistä tykkää.. Varmasti joku olis tykänny tosta enemmän :)

      Poista
  2. Moi! Minusta on ihan kivaa kumpi vaan eli paljon kortteja tai vähän kerrallaan. Jos on pelkkiä kuvia, eikä paljon mitään tekstiä, niin se on tylsää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siks mä tykkäänki aina selittää korteista ees vähän jotain ettei olis pelkkiä kuvia. :)

      Poista
  3. Musta on kiva kummin vaan kohan korteista vähän höpötetään. :)

    VastaaPoista