Sivut

perjantai 1. helmikuuta 2013

Muutama kortti


From Japan
Neljässä päivässä matkusti mun luokse tällänen kortti. :) Tykkään, mut vielä enemmän tykkään postimerkistä! Kattokaa nyt miten ihana Hello Kitty siellä taas on! ♥
To Netherlands
60-vuotias mummo toivo kauniista rakennuksista kortteja. Mulla ei hirveesti sellasia kortteja ole, mut tällänen Tampereen kirkon kortti multa löyty. Mä jotenki tykkään tosta kortista, vaikka en yleensä kirkko- tai maalauskorteista välitäkään. :)
To Portugal
Vanhempi mies toivo muun muassa veneistä kortteja ja mun kokoelmasta löyty sitte tällänen. :) Meinasin eka laittaa Baltic Princess-kortin, mut ehkä tää on kumminkin kivempi. :D

8 kommenttia:

  1. Aiva IHANA toi Japanista tullu kortti! :D
    Ootko kui paljo lähettäny postcrossingis et kui monta sulla matkaa kerralla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :) Oon ollu mukana vasta kolme kuukautta ni saan lähettää vasta 8, kohta 9, korttia kerralla :)

      Poista
  2. Tuo Tamperen kirkko on muuten Aleksanterin kirkko. Se on saanut nimensä Aleksanteri II:n mukaan. Muistaakseni Tampereen naiset hommasivat tuon ristin tuonne katolle. Siihen liittyi jokin tarina, mutta en enää muista sitä. Olen käynyt tuolla tapulissa asti parikin kertaa joskus vuosia sitten, kun kävin alakoulua tuossa kirkon vieressä :D .

    Meillä on parikin korttia matkannut Kiinaan nyt yli 30 päivää. Plääh, menevätköhän ikinä perille? Yleensä Aasiaan menee vähän nopeammin. Tosin yksi Venäjän kortti 52 päivää! Sen saaja pahoitteli viestissä, että rekisteröinti oli kestänyt niin kauan. No, eihään sitä tiedä mitä kaikkea ihmisten elämässä voi sattua.

    Japanista saamasi kortti on minustakin aivan ihana! Ja postimerkit myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siinä kortissa lukiki, että se on Aleksanterin kirkko :) Mut kiitos nippelitiedoista!

      Mulla on Kiinaan erääntyny yks kortti ja toinen on ollu matkalla jo jonkun aikaa, toivottavasti menis perille! :)

      Poista
  3. Aivan ihania postimerkkejä ja kortitkin kyllä hienoja :)

    VastaaPoista