Sivut

tiistai 26. helmikuuta 2013

Paljon kortteja

From Brazil
Mun eka kortti Brasiliasta! Lähettäjä kerto, että kuvassa on kahvin kasveja ja istutuksia. Hän myös kerto, että kahvi on kotikaupunginsa todella tärkeä tuote.
From Germany
Ihana kortti! ♥ Vähän oli kyllä kärsiny matkalla. Lähettäjä kerto, että hänellä alkaa juuri neljän päivän viikonloppu.
From Taiwan
Tästäkin tykkään toosi paljon. :) Lähettäjä kerto olevansa lukiossa viimeistä vuotta. Hän myös kysy mua kirjekaveriksi, jännittävää. :)
From Latvia
Mun eka kortti Latviasta. :D Kävin viime keväänä just Riikassa, joten oli mukava saada sieltä kortti. Lähettäjä kysy voisimmeko olla ystäviä. En nyt sitten tiedä tarkottiko hän kirjekavereita vai mitä.
To France
Käyttäjä toivo maisemakuvia omasta maasta ja aattelin tän olevan aika sopiva. :)
To Czech Republic
Tää oliki mun eka kortti Tsekkiin. :) Käyttäjälle kelpas melkeen kaikki kortit, mut toivo erityisesti maalauksia.
To Taiwan
Käyttäjä halus kortteja, missä näkyy maisemia omasta maasta. Musta tää oli sopiva hänelle. :)

2 kommenttia:

  1. Toi kortti Taiwanista on tosi kiva! Pitäisi varmaan itsekkin lähettää muutama kortti Postcrossingin kautta pitkästä aikaa, kun lähetin viime korttin matkaan viime vuoden lopulla...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :) Mä voisin taas vähän rajottaa sitä... :D Ei tarvis koko ajan olla lähettämässä heti edellisen mentyä perille! :p

      Poista