Sivut

sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Saatuja posteja

 Tää on kirje brittiläiseltä pojalta, joka ei ollu kirjottanu mulle neljään kuukauteen. Hauskan virallisen näkönen, kun yleensä mun saadut kirjeet on aika värikkäitä. :)
Suomalaiselta kirjekaverilta, joka oli vaihtelun vuoksi kirjottanu koneella kirjeen. :)
Kirje ihanalta Helmiltä, itsetehty kirjekuori. :)
Ihana Jenni lähetti mulle yllätyspostia, ihana Lontoo-kortti ja söpöjä tarroja! :) Kiitos vielä kerran.
Sopivasti ystävänpäiväksi saapunut hippa-paketti "1-Euro Wish List Tag" - hipasta. Ihanaa Hello Kitty-kamaa. ♥ Tää on muuten sama käyttäjä, joka hippas myös tässä hipassa. :)

8 kommenttia:

  1. Millä sivustolla tuollasiin tageihin pääsee osallistumaan? :) Miten muuten aina tiedät minkä verran postimerkkejä ulkomaille lähteviin paketteihin pitää laittaa, vai vietkö ne aina postiin punnittavaksi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein tageista just postauksen! :) Mä aina punnitsen paketit keittiövaa'alla ja sitten Postin hintalaskurilla katon paljon ne maksaa ja laitan tarvittavat merkit. :) Jos oon epävarma, meen paketin kanssa kyllä postiin suoraan. :D

      Poista
    2. Ahaa aivan :) Onhan ne postimerkit kivemman näköisiä kirjeessä tai paketissa kun sellanen postin "kuittitarra" mistä näkyy paljon oot maksanu postimaksua :D Pitääkin hankkia keittiövaaka jos vaikka tulee tarvetta :D

      Poista
    3. Nojooh! :D Lisäks musta on kiva asetella ne ite siihen kun postitätit vaan länttää ne siihen ja useen ne on vinossa yms :(

      Poista
  2. Yllätyspostien lähettäminen on ihan parasta! Piti myös kysyä hipoista, ihan uusi juttu mulle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi! :) Tein asiasta just postauksen. :)

      Poista
  3. aivan ihana london kortti!! :)

    VastaaPoista