Sivut

sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Sekava postaus kirjeistä

Pitkästä aikaa lähetettyjä kirjeitä. :) En hirveästi ole nyt kirjeitä saanut, joten en ole niitä päässyt kirjoittamaankaan kauheasti. Ehkä tällä viikolla mua onnistaa. :) Pahoittelen heti alkuun sekavasta postauksesta, tässä on lähetettyjä ja saatuja sekasin. Yleensä tykkään laittaa ne erikseen, mut menköön nyt sitten.
Suomalaiselle kirjekaverilleni.
Tämä on suomalaiselta kirjekaveriltani. Hän lähetti mukana muumitikkarin, koska mä lähetin viimeksi muumikolikon kirjeen mukana (jonka tarra on muuten tuossa kuoressa!). :)
Mulle tulee keltasista kirjekuorista aina pääsiäinen mieleen ja siks en hirveesti tykkää niitä käyttää. :D Nyt tein kumminki poikkeuksen ja jep, pääsiäinen kummittelee! Tämä kirje meni Helmille ja hän vastasikin jo:
Ja tässä mun vastaus ylempään kirjeeseen, kauhee kun postaan hitaassa tahdissa. :D
Tämäkin on suomalaiselle kirjeystävälleni, Jennalle. :) Tykkäättekö muuten, että kuvaan kirjeitä papereineen vai pelkästään kuoren?

4 kommenttia:

  1. Itse tykkään katella muissa blogeissa juuri sitä kun näkyy kirje ja minkälaista paperia on käytetty, vaikka itsellä se yleensä unohtuu ja alan kuvaamaan kun kirje on jo kuoren sisällä :)

    Ja pakko nyt vaan sanoa että sun blogi on yks mun lemppareista! :)
    Keep up the great work~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää alkaa tsemppaamaan asian kanssa, että muistais myös papereita välillä kuvailla :)

      Vau, kiitos todella paljon! Mäkin tykkään sun blogista, ihan mahtava! :)

      Poista
  2. What a lovely blog!:) Thank you for sharing!:)

    tumbochka, postcrossing

    VastaaPoista