Sivut

maanantai 25. helmikuuta 2013

Täsä mä olen

Pahoittelen pientä blogihiljaisuutta. Oon tosi harvoin viikonloppusin kotona, mut yleensä oon saanu ajastetuks edes jotain postauksia viikonlopuks, mut nyt en kyllä kerenny. :( Mulla on muutenki vino pino vastaamattomia kirjeitä odottelemassa, millonkohan kerkeen niihin vastata.. :( Tässä kumminki saatuja posteja:
Suomalaiselta kirjekaverilta, joka oli laittanu mukaan myös pari teepakettia. :) Ihana tuoksu koko kirjeessä!
Tää tuli valkovenäläiseltä tytöltä, mun uudelta kirjekaverilta. Nyt mulla on kaks kirjekaveria samasta maasta, mut eihän se haittaa. :) Tää piti kyllä postata jo ajat sitten, mut oli näköjään jääny lojumaan tonne kansioon.
Saksalaiselta kirjekaverilta, joka kerto haluavansa kuulla suomalaisesta koulusta lisää. Toi kirje on tossa väärinpäin, koska halusin teijän näkevän hänen piirtämän muumikuvan. :) Mukana oli kaksi valokuvaa, päälimmäinen on Italiassa otettu ja alla olevassa on hän itte.
Australialaiselta kirjekaverilta. Rakastan noita postimerkkejä! Hän kerto, että siellä on nyt 40 astetta lämmintä... En oo kyllä kateellinen, koska tossa on mulle kyllä puolet liikaa! :D
"Chocolate tag" Japanista! Toi suklaa oli kyllä tosi hyvää! Hän oli laittanu mukaan myös kolmea erilaista teetä. Onneks oli kirjottanu noi laput noihin, noissa ei nimittäin lukenu ku japaniksi mitä niissä on. :D
"5 envelopes tag" Suomesta! Eli mut oli hipannu suomalainen tyttö, joka ilmeisesti lukee myös mun blogia, hauskaa. :) Ihania kuoria ja mukana oli myös Hello Kitty-tarroja. ♥

2 kommenttia: