Sivut

torstai 14. helmikuuta 2013

Ystävänpäiväpostia ♥

Nyt ei mennä postien kanssa ihan kronologisessa järjestyksessä, mut haluun esitellä ystävänpäiväpostin nyt kun se on vielä ajankohtasta! Ite en tosiaan lähettäny varta vasten kellekään ystävänpäiväksi mitään (höh minä), pariin kirjeeseen kortin kumminkin sujautin. :) Poikaystävälle aattelin huomiseksi lahjan hommata, tänään ei nimittäin ehitä ees näkemään kun tyyppi viilettää penkkariasussaan ympäri kyliä. :D
 Tää söpö kortti on mun kummitytöltä! ♥ Tosin hänen äitinsä on kyl varmaan suurimmaks osaks kortin tehny, koska on ite vielä niin pikkunen. :)
Tää on mun pitkäaikaisimmalta kirjekaverilta. Noita Fazerin sinisiäkin oli kaksi, mutta ehin syödä toisen ennen kuvaamista, hups! :D
 Tääkin on mun kirjekaverilta. :) Just muistin, että en oo vielä tota tikkaria syöny, pitää heti korjata asia!
Ja tän kortin lähetti mun sisko. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti