Sivut

tiistai 26. maaliskuuta 2013

Kirjeitä taas

Oon yhä edelleen kipeenä. :( Aikaa postien lähettelyyn on siis ollut ja oonki vastaillu kirjeiseen melkein heti kun oon ne käsiini saanu. :D Innostuin tänään myös aikani kuluksi väsäämään muutamat kirjekuoret:
Ja sitten niihin kirjeisiin:
Kirje Helmille. :) Tää on itseasiassa viime viikolta.
Laitoin postcrossing-kortin mukana myös kirjeen sekä käytettyjä postimerkkejä.
Tämä kirje lähti Slovakiaan. Sujautin kuoreen myös muumiteetä. :)
Tämä Australiaan, mukaan laitoin virkkaamani pikku sydämen. :) Kuori on ite tehty. Viimeks kun laitoin tälle kirjekaverille mukana teetä, mua varoteltiin täällä ettei se välttämättä menis perille. Mut oli menny ja oli myös tykätty. :)
Huono kuva, mutta tämä kirje ihan Suomeen. :)
Australiasta tämä kirje. Rakastan näitä kirjeitä, koska hän aina ite maalailee kirjeisiin kaikkea nättiä. :)
Tämä suloiseen paperiin kirjoitettu kirje Suomesta! :)

13 kommenttia:

  1. Mua kiinnostaa kans toi kirjekuorien teko :) Minkälaisella tekniikalla teet ne, onko sulla joku tietty malli siihen? Ja minkälaisesta paperista teet niitä? Tavallinen lehtipaperi taitaa olla liian haperoista, vai? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehny aiheesta ohjeen, mut nää kuoret toteutin vapaalla kädellä. :D Tolla kaavalla saa melko siistiä jälkeä ja aika tarkat taitokset suoraan, mut jos haluu nopeetä jälkee, niiku mä tänään, niin taittelin vaan. :D Vähän tämän tapaan, mut tosta läpästä tein erilaisen. :)

      Poista
    2. Ai juu mä olin jo ihan unohtanut ton sun postauksen :D Siinä olikin hyviä ohjeita! Se oli jänskä idea että tekis vanhoista kartoista kirjekuoria!

      Poista
    3. En oo vielä ehtiny toteuttaa sitä. :)

      Poista
  2. Tosi nättejä kuoria oot tehny! Ja kivannäköstä postia oot sekä saanu että lähettäny! :-)

    VastaaPoista
  3. Ihana kuulla et teet meni Australiaan :) Ite en uskaltais kokeilla MITÄÄ syötävän/juotavan lähettämistä, ku nii moni sanonu et niitte kirjeet on revitty ku kuoresta on yritetty ottaa just teetä yms pois :(

    Ihania noi sun kaikki kuoret :) Pitäs iteki alkaa taas alkaa tehä niitä ite :)
    Kaikki postitki aivan ihanii..
    Jos iteki sais koht aikaa sen verran et istuis alas ja alkais taas kirjotella iha kirjeitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooh, sun pelottelut sai mut epäilemään, mut onneks meni. :)

      Kiitos paljon! Noitten tekemiseen ei mee kauaa aikaa ja tulee helposti nättejä, mut mulle ainaki alottaminen on pahinta. :D

      Poista
    2. Anteeks pelottelusta :DD

      Alottaminen taitaa aina olla se vaikein ja pahin vaihe :D

      Poista
  4. Kivoja kirjekuoria oot taiteillut! :)

    VastaaPoista
  5. wow! super cute mail, I love the envelope from australia! :D

    VastaaPoista