Sivut

lauantai 23. maaliskuuta 2013

Mail

Oon nyt kipeenä saanu kirjotettua ihan kauheesti kirjeitä! :) Käykö teille muutes niin, että ensin ei tuu moneen päivään yhtäkään kirjettä ja sitten yhtenä päivänä tuleeki monta? Mulle tuntuu käyvän niin jatkuvasti! :D
Suomeen tämä kirje. :)
Tääkin Suomeen. Huusin ton kirjepaperisetin joskus Huuto.netistä, ja järkytyin miten pientä se oli! Kuvasta ei ehkä nää, mut se on oikeesti tosi ikkupikkusta. :D Siihen sai kivasta kirjotettua tän lyhyen kirjeen. :)
Tämäkin Suomeen. Saa nähdä, kestääkö kakkupaperit perille asti mukana. :p
Tää kirje tuli Slovakiasta ja pitää myöntää et olin aluks ihan hämilläni et keltä tää oikeesti on. Olin kirjottanu tälle tyypille alotuskirjeen joskus tammikuussa ja vasta nyt tuli vastaus. Olin kerenny unohtaa koko jutun. Käsiala oli kyl niin epäselvää et ihan tuskastuin sitä lukiessa. :/ Kirjeen mukana tuli kortti ja pikkunen Slovakian lippu. :)
Tää kirje on Helmiltä!
Tää kirje Suomesta. Mul oli vähän vaikeuksia avata tota kuorta, koska leikkaan aina kuoren sivun auki niin että saan kirjeen ulos sieltä nätisti. Kuori oli itetehty ni mun piti leikata tuolta vasemalta aika paljon että sain sen auki! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti