Sivut

maanantai 11. maaliskuuta 2013

Muutama kortti

To Sweden
Mun eka kortti Ruotsiin! Kirjotinkin kortin ruotsiksi, kivaa vaihtelua vaikka oonkin ihan surkea ruotsissa. :D Käyttäjällä oli toiveissa lintuaiheisia kortteja, joten päätin lähettää tän kun tää on ainaki musta melko nätti. :)
To Belarus
Käyttäjällä oli toiveissa taide-aiheisia kortteja. Mulla on niitä melko paljon, mut valitsin niistä tän. :)
To Indonesia
Indonesiaankaan en oo aikasemmin korttia laittanu. :) Käyttäjällä oli toiveissa mustavalkosia kortteja sekä kortteja vanhoista rakennuksista ja ylipäätään vanhoja kuvia. Tää kuva on mun kotikaupungista aika monta vuotta siten, joku ehkä saattaa tunnistaakin. :D
To Netherland
Käyttäjällä oli tän tyylisiä kortteja suosikeissa, joten uskalsin lähettää tän mun "pihtailukortin". :D En oo siis raaskinu tätä lähettää, vaikka olis monesti sopinu toiveihin. Ite tykkään tästä ainakin! Käyttäjä myös toivo, että kortti koristeltais tarroilla tms, ja mähän tein niin, koska rakastan itekin tarroja. Käyttäjän profiili oli muutenkin yks ihanimmista, mihin oon törmänny. :)
To USA
Käyttäjä toivo outoja ja rumiakin kortteja, joten valikoin tän mun kokoelmasta. Ostin tän vähän aikaa sitte, enkä kyl tajuu et miks, toihan aika ruma... :D
From Belarus
Musta tää on kiva kortti. :) Tää kortti tuli kyllä Moldovasta, koska käyttäjä oli lähettäny tän sieltä, mut kuulemma asuu ihan Valko-Venäjällä.
From Taiwan
Tää ei kyllä valitettavasti noussu mun suosikeihin, koska en oikeestaan välitä kukkasista... Käyttäjä oli kirjottanu korttiin englannin lisäks kiinaa, mikä oli musta ihanaa. :)

P.S. Kattokaa mitä mä sain naistenpäivänä mun poikaystävältä sillä aikaa, kun muut sai suklaata ja rumia kukkia:

Hihih! ♥

4 kommenttia:

  1. Ite sain tänään ensimmäisen osoitteeni Moldovaan. Tulee niin hyvä mieli, ku saa jonku uuden maan varsinki, jos on joku vähääkään harvinaisempi. :)

    Ruotsissa on muuten hämmästyttävän vähän postcrossing-jäseniä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, kaikki uudet maat on niin virkistäviä jotenki :)

      Niin on, kummallista...

      Poista
  2. Ihan totta, yllättävän vähän on ruotsalaisia mukana. Norjastakin olen saanut vain yhden kortin. Yhtään osoitetta en ole saanut kumpaankaan. Sen sijaan sain viime viikolla ekan osoitteni Sloveniaan. Ja meille tuli kortit Indonesiasta ja Bangladeshista. Indonesialainen oli vielä kirjannut kirjeen, jossa kortti oli. Se piti erikseen hakea postista ja varustautua henkilötodistukseslla. Sisällä oli sitten mainoskortti hotellista, jossa lähettäjä oli viettänyt häämatkansa =) .

    Ihania kortteja olet lähettänyt. Joskus ostaa jonkun kortin ja sitten jälkikäteen ihmettelee miksi sen oikein osti... Onneksi on niin monenlaisia toiveita, että yleensä nekin saa menemään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle Norja ei oo tullu ollenkaan vielä vastaan. Pohjoismaista ei muutenkaan hirveesti käyttäjiä Suomen lisäks oo. :o

      Niin, melkeen kaikille kortille löytyy saaja sitten joskus. :) Jotku saattaa pyöriä vaikka kuinka kauan itellä, mut lopulta löytyy se ihminen, kelle se sopii!

      Poista