Sivut

perjantai 22. maaliskuuta 2013

My letter things

Kirjeasioitani säilytän pienessä vitriinikaapissa, ylähyllyllä kenkälaatikoissa.
Paperisetit sekä yksittäiset kirjepaperit joille ei ole yhteensopivaa kirjekuorta.
Kirjepaperisetit. Huomasin kuvaamisen ja siivoamisen jälkeen, että tästä kuvasta puuttuu muutama setti, koska olin just vähän aikaa sitten niitä käyttäny ja ne oli jääny pöydälle lojumaan.
Sekalaiset ja irtonaiset kirjekuoret.
A5-kuoret.
Kirjekuoripakkauksia.
Tarroja en jaksanu erikseen lähteä kuvaamaan, mutta tässä kaikki kuvioteippini.

Missä te säilytätte kirjejuttujanne? :)

13 kommenttia:

  1. Onpa sulla paljon kuoria ja papereita! Itellä kaikki löytyy lipaston laatikosta, voisinkin tehä joku päivä postauksen tosiaan kaikista jutuista, mitä sieltä löytyy. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä on vähän kertyny tässä vuosien varrella, osahan noista on tosi vanhojaki. :) Joo tee ihmeessä, mä tykkäisin ainaki lukea! :)

      Poista
  2. Voi ku iteki saisin kirjekamat tollaseen järjestykseen :)
    Mulla on kaikki kamat niin sekasin et pitäs varmaan eka käydä kaikki läpi - kirjekuoriaki on varmaan 2 tai 3 eri laatikossa, tarrat on metalli boksissa ja kirje- ja paperisetit on ympäri huonetta 2 isossa laatikossa.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei kipeenä ollu oikeen mitään tekemistä ni päätin vihdoinkin järjestää ne :D Kohta ku alan vastaamaa kirjeeseen ni varmaa leväytän ton sekameteliks ku etin jotain tiettyä paperia..

      Poista
    2. Mulla ei varmaan just sen takia mikään oo järjestyksessä :)
      Matkailunki aikana muutamat kirjekamat mukana pienessä pussukassa, mut mikään ei tunnu pysyvän siellä :)

      Poista
  3. Tosi paljon kaikkea ihanaa! Mulla oli ennen kaikki jutut tiukassa järjestyksessä työpöydän vetolaatikoissa, mutta ne on vähän levähtänyt ku lisää uutta tavaraa tulee nopeemmin kuin kerkiin käyttämään:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli taas ennen kaikki yhessä isossa laatikossa ja eihän siit mitää tullu ku aina piti olla penkomassa sitä :D

      Poista
  4. Jestas sentään, sulla on kaikki hyvässä järjestyksessä. Pitää varmaan tehdä postaus omista säilytysjutuista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää onki ehkä ainut juttu, mitä mulla on järjestyksessä! :D Tee ihmeessä, mua ainakin kiinnostais lukea :)

      Poista
  5. Sulla on tosi paljo kaikkee kivaa. :) Löytyispä multaki noin paljo, nii ei tarttis koko ajan juosta kaupoissa ostamassa lisää.. :D Voisiks tehä joskus erikseen postauksen tarroista, mitä sulta löytyy? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan niitä tosiaan kertyny :) Mulla ei tarroja oo mitenkään mielin määrin, mut ehkä voisin joskus sellasen tehäkki :)

      Poista