Sivut

sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Muutama postcrossing poiminta

To Germany
Käyttäjä toivoi vesi-aiheisia kortteja ja hänellä oli suosikeissaan tän tyylistä matskua, joten siks päätin lähettää tän kirpparilta joskus taannoin ostetun kortin. :)
To Belarus
Ai että vihaan, kun toiveissa lukee pelkästään "art"... Siinä vois selventää että minkälaisesta taiteesta henkilö pitää! :D Mä laitoin tän Kimmo Pälikön kortin, onhan tää taidetta joten toiveiden mukaan menään. :D
From Germany
Tykkään tästä kortista, vaikka se olikin saanu vähän vauroioita matkalla. :)
From China
Jipii, mun eka Jetoy-kortti! ♥ Tykkäättekö te näistä?
From USA
Mulla lukee toiveissa baseball ja no, täytyy kyllä sanoa että en ihan tällästä korttia aatelulla sitä toivetta kirjottaessa. :D

12 kommenttia:

  1. en oo aiemmin törmänny noihin Jetoy kortteihin, mut ainakin näyttää tosi kivalta :) kivoja kortteja muutenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en ainakaan muista, tai varmaan kuvan nähny mut en tienny niitten olevan noita :) nyt mäkin haluun tollasen kortin :DD

      Poista
  2. Miekin sain tällä viikolla ekan Jetoy cat -korttini, ja rakastuin niihin entistä enemmän! :-)

    VastaaPoista
  3. Voi kyllä tykkään Jetoy korteista! Mulla on ne toivelistassa :) Oon saanu niitä kai kolme tai neljä tähän mennessä <3

    VastaaPoista
  4. Ihania noi Saksan kortti (Berliinistä<3 >3<) ja Jetoy :D
    Postcrossing foorumilla on tosi paljon ihmisii vaihtamassa Jetoy kortteja :) Itellä on niitä 28 erilaista (saapuneita+kirjotettuja) ja USEAMPI tupla :) Pääasiassa ne tuntuu liikkuvan foorumin puolella, vaikka virallisestikin on tullu muutama :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en noista vaihdoista oikein välitä, tykkään saada kortteja vaan postcrossingin kautta :)

      Poista
  5. Jetoy on ihana! Tähän mennessä oon vaa itse lähetelly niitä tosin.

    VastaaPoista