Sivut

lauantai 11. toukokuuta 2013

Korttipläjäys

Aika vähän oon kortteja viime aikoina saanut, vaikka lähetettyjä on tällä hetkellä kuus enemmän.. :( Toivottavasti ens viikolla sitten tulis enemmän. :)
From Germany
Tää söpö ja hauska kortti tuli 10-vuotiaalta tytöltä! :) Ihanan lapsellinen käsiala. :D
From Germany
Tääkin tuli 10-vuotiaalta tytöltä! Aika hauska sattuma, että viikon sisällä tuli Saksasta kaksi korttia ja molemmat samanikäsiltä tytöiltä. :D
From UK
Tää on musta aika kiva kortti, tykkään tälläsistä karttakorteista. :)
To Netherlands
Käyttäjä toivo juna-aiheisia kortteja ja mä just tällä viikolla sain mun kirjekaverilta tälläsen tyhjän kortin! :) Tykkään itekin tästä kortista, en tiiä miten raaskin ees lähettää. :p
To Germany
Tää on myös ihana kortti! :D Käyttäjä toivo muun muassa mustavalkosia- sekä kissakortteja, joten tää oli aika sopiva. :)
To USA
Tälle käyttäjälle puolestaan kelpas myös mainoskortit ja siitä innostuneena selasin mun mainoskorttipinkkaa. Tälläsen löysin, tää oli vissiin joku vatsan hyvinvointiin liittyvän tuotteen mainos tms. :D
To Germany
Tää kortti menikin jo perille ja vastaanottaja tykkäs! Hänellä oli nimittäin toiveissaan mustavalkoset kortit. :)
To Taiwan
Tää käyttäjä ei oo vielä saanutkaan yhtään korttia. Toiveissa oli kumminki hauskat ja maalatut kortit ja noh, on tää musta hauska. :D
To USA
Tääkin on jo menny perille. :) Käyttäjä toivo luontoaiheisia kortteja.

To Japan
Myös tämä on menny perille ja vastaanottaja kerto käyneensä tässä Helsingin tuomiokirkossa kaks vuotta sitte. :D Mä en oo koskaan käyny tuolla. :DD

2 kommenttia:

  1. Viimesestä kortista tuli mieleen, ku sain joku aika sitten kortin, jossa lähettäjä kerto etsineensä tietoa mun kotikaupungista, josta ei ollu aikasemmin kuullu ja kirjotti sitten jostain mielestään mielenkiintosesta oululaisesta nähtävyydestä, joka ei sanonu mulle mitään, vaikka oon täällä melko lailla ikäni pyöriny. :D Ehkä ois pieni kotiseutusivistys ihan paikallaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojooh! :P Mä asun aika pienessä kaupungissa niin täällä kaikki "nähtävyydet" on jo pienenä tsekattu, mut olishan se varmaan ihan sivistävää edes nähdä livenä Helsingin tuomiokirkko tmv.. :D

      Poista