Sivut

perjantai 17. toukokuuta 2013

Lisää kortteja!

Oon nyt lähetelly ja saanu taas vähän enemmän kortteja, joten toinen korttipostaus putkeen. :)
To Czech Republic
Mua jotenkin ärsytti tän käyttäjän profiili, siinä luki vaan että "tälläisiä ja tälläisiä kortteja vain kiitos". Noh, laitoin sit tän kortin minkä sain mun poikaystävän mummilta, joka oli kiertelemässä Eurooppaa ja kävi muun muassa Itävallassa.
To Poland
Käyttäjä toivo muun muassa elokuvakortteja ja hänel oli profiilissa jonku vastaanvanlainen kortti suosikeissa. :)
To Canada
Ja tälläkin käyttäjä oli vastaavia kortteja suosikeissaan. :)
To Russia
Toivomuksissa oli lapsi- ja vauvakortit ja musta tää on aika ihana kortti. :)
From Singapore
Mun eka kortti Singaporesta, jee. :) Ja tää on ihan kiva kortti. :)
From Japan
Mun eka Hello Kitty-kortti, kui mahtavaa! ♥
From Germany
Tää on kiva kortti, tälläsistä kaupunkikorteista tykkään myöskin. :)
From Estonia
Eka kortti Virosta, jee jee. :D Tykkään myöskin urheilukorteista, joten tää on myös mahtava. :D
From Germany
Jee, tääkin on tosi kiva! :)

Löytykö teidän silmään kivoja? :D Mun mielestä nää kaikki saadut oli tosi mahtavia!

6 kommenttia:

  1. Kultakalakortti erityisesti ihana :) Raikkaan näkönen :D Vähänkö tekis jo itekki mieli uimaaaan...! 8)

    VastaaPoista
  2. Kyllä se Johnny on niin suloinen :P

    VastaaPoista
  3. Hello kityt on aina niin ihania, ja yleensä japanilaiset kun niitä lähettää, laittaa söpöjä tarroja ja postimerkkejä.. :D Sit se japanilaisten pikkukäsiala, niin aaw! :D
    Majakka on niin hieno.. :)
    t.kirjekaveri-Maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooh, tossakin kortissa oli Hello Kitty-merkki ja söpöjä muita tarroja ja ihana käsiala ja kaikkea :))

      Poista