Sivut

tiistai 7. toukokuuta 2013

Saatu hippapaketti

Ensinnäkin pyydän anteeksi sitä, etten oo nyt päivittäny kovin ahkerasti blogia. :/ Syynä tähän lähestyvät valintakokeet ja niihin lukeminen sekä mulla olis jonkin verran tehtävää vielä tässä edellisessä koulussa, jotta valmistun vielä tässä kuussa! Vastattavien kirjeiden pinossa on koko ajan kirjeitä ja vastailen niihin sen mukaan mitä ehdin. :)

Nyt kumminkin postauksen aiheeseen! Osallistuin huhtikuun alussa "Moomin stuff - something from your wish list" - hippaan. Ite en toivonu muumijuttuja, koska niitä saa täältä Suomesta mielin määrin, vaan toivoin muun muassa Hello Kitty-juttuja.
Paketti sisälsi siis tyttö-kirjanmerkin, Hello Kitty-tarroja, Hello Kitty-lasit, jonku Hello Kitty läpyskän ja jonkun toisen Danger-läpyskän (lasinalunen?). Nyt täytyy kyllä sanoa, että oon ehkä vähän pettynyt. Ite panostin kumminkin niin paljon omaan pakettiini (josta en oo muuten saanu ilmotusta, että olis menny perille :(), joten tuli vähän tyhjä olo muutamasta tarrasta. :D No, jokainen tietysti panostaa omiin paketteihinsa niin paljon kun haluaa, mut kertokaa mitä mä teen Hello Kitty-3D-laseilla. :DD Annan ne varmaan mun 5-vuotiaalle serkulle. :p

6 kommenttia:

  1. Voin niin samaistua tohon tunteeseen.. :D

    VastaaPoista
  2. Minäkin pystyn samaistumaan tunteeseen. Ärsyttävää kun yrittää panostaa parhaansa mukaan ja sit itse saakin jotain epämääräistä millä ei tee oikein mitään :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noojep! Noi tarrat on kyllä kivoja, mut niin.. :D

      Poista
  3. Jep, mulla tuli tuosta vähän sellainen olo että kauppareissulla äkkiä vaan napannut mukaan jotain mitä vois lähettää.. D:
    Mä en koskaan oo pettynyt paketteihin, mutta kirjeisiin kyllä. Ei oo niin kivaa saada takaisin itselle lyhyttyä kirjettä joka on tylsälle ruutupaperille kirjoitettu, jos itse oon panostanut kunnolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo... :D Kirjeisiinkin on tullu petyttyä monesti. :/

      Poista