Sivut

torstai 13. kesäkuuta 2013

Letters

Oon kirjotellu nyt melko urakalla kirjeitä, koska kirjepino kasvoi kiireen aikana melko korkeaksi! Siks en ookkaan oikeestaan edes saanut kirjeitä, koska oon ite jumittanu vastauksiani.
Pyörähdin eilen Robinhoodissa ja siellä oli tommosia kirjepapereita 1,50 euroa/paketti. Nappasin kaks pakettia mukaan ja pääsinkin heti testaamaan toista:
To Finland
Kirje mun pitkäaikaisimmalle kirjekaverille, hän oliki oottanu vastausta jo turhan pitkään. :/
To Finland
Violettia kissapeperia, voiko ihanampaa olla? ♥
To Finland
Prinsessaperille kirjoitettu kirje, jonka mukana lähti kaksi pussia teetä. :)
To Finland
Kasperi ja Liisa-paperia. :)
To Australia
Jälleen käytin tota ihanaa paperia, siitä en saa varmaan koskaan tarpeekseni. :D Itse askarreltu kirjekuori.
To Singapore
Raaskin laittaa tähän tommosen ihanan Muumi-merkin, joita oon pihtaillu. :D Mukaan laitoin myös kaks lasinalustaa.
From Ukraine
Tää oli tullu jo viime viikolla mun vanhaan osotteeseen, mut sain tän vasta tällä viikolla hyppysiini, kiitos äitille! ♥ Kirjeen mukana tuli kukkakortti, teetä ja tollasia pieniä mainoslippulappusia. :)

6 kommenttia:

  1. Noi Greenfieldin teet on aivan ihania<3 Ärsyttää ku niit ei saa Suomesta ja join just eilen viimesen minkä olin saanu just swapista (JUST toi Barberry Garden<3). :3

    JA IHANIA noi sun paperit!!
    Pitäs iteki saada perse penkkii ja kirjottaa enemmän kui postikortin verran et alkais itelleki tiputellen tulla taas muutaki ku postikortteja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en taas juo teetä että voin kyllä lähettää noi sulle jos kelpaa? :)

      Poista
  2. Kivoja kirjepapru löytöjä! 8)

    VastaaPoista
  3. Toi Stitch-paperi on niin ihanaa!! >w<

    VastaaPoista