Sivut

tiistai 11. kesäkuuta 2013

Muutama kortti

En oo pitkään aikaan päivitelly mun kortteja, joten nyt vähän enemmän sitten niistä! :D
To USA
Ei mikään mun hienoin kortti, mut tällänen perus Suomi-kortti. :D
To Japan
Löysin kirpparilta ihania kissakortteja ja pääsinkin heti yhen lähettämään. :) Käyttäjä toivo siis eläinkortteja, erityisesti kissa-aiheisia!
To Ukraine
Tänkin kortin ostin äskettäin kirpparilta. Käyttäjä toivo taidekortteja ja musta tää Carl Larssonin kortti on ihana!
To Netherlands
Mulla on pyöriny tää kortti ihan hirveen kauan mun korttipinossa ja nyt sitten päätin sen lähettää. Käyttäjällä oli suosikeissa tän tyylisiä kortteja, joten tää Tallinnan Toompean kukkulan kortti oli musta hyvä valinta!
From Ukraine
Mä tykkään tälläsistä turistikorteista, vaikka kaikki ei tykkääkään. :)
From USA
Tää kortti saapu mulle ilman ID-koodia (mun ensimmäinen sellainen ;o), mutta annetaan se anteeks, koska toi kortti on tosi kiva!
From China
Tääkin on kyllä ihan kiva kortti. :)
From New Zealand
Mun eka kortti Uudesta-Seelannista! :) Itse kortti on suoraan sanottuna ihan kamala... :D Tossa on siis lähettäjän omat lemmikit ja kun tutkiskelin käyttäjän muita lähetettyjä kortteja niin vähintään joka toiselle oli laitettu toi sama kortti. Ite en kovin usein lähetä samoja kortteja enkä varsinkaan joka toiselle, koska ensinnäkin se näyttää tyhmältä omalla postikorttiseinällä (:D), toiseks mä haluun ainakin ilahduttaa vastaanottajaa ja miettiä vastaanottajan toiveita ja kolmanneks mulla harvemmin edes on samaa korttia enempää kun yks. :D
From Russia
Tää on ihan kiva kortti! :)
From Israel
Mun eka kortti Israelista, jee! Ja kortti on kans huippu kiva, tykkään karttakorteista. :)

10 kommenttia:

  1. IHANA toi ensimmäine kissakortti<3
    Ja sitte toi Kiinan kortti<3 Ja venäjält tullu Kotovasiya kortti<3 Blogeja ku seurailee oma saamat kortit alkaa tuntuu nii tylsiltä ja yksinkertasilta :DD

    Oon samaa mieltä et korttiseinä näyttä tyhmältä, kun siellä on sama kortti vähän väliä - itellä siel pyörii Porvoo kortti, mutta ku vähän välii tulee ihmisii jotka haluu vaa kaupunkikortteja (asun täl hetkel keskel korpee eikä paljoo mitää mahollisuuksii mennä korttiostoksille) ja ku ison kasan samaa korttii saa halvalla ni sitten niitä vaa ostaa ja lähettelee ku pitää.. Mut en kehtais kyl ottaa ite kuvaa ja tehä siitä korttii! D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nopah, mä valitsinkin tähän kaikkein kivoimmat kortit muutaman viikon ajalta, kyllä täältä löytyy myös vähän tylsempikin kortti. :D

      Nojoo, kyllä multakin löytyy aika monta samaa korttia, mitkä on siis mun kotikaupungista. Mutta kun valikoima ei oo huima ja niitä toivotaan niin paljon ni minkäs teet... :D Mä voisin kyllä teettää omasta kuvasta kortin, jos kuva ois hieno ja siinä olis jotain järkeä. :D

      Poista
  2. Yritithän sä sitä postcrossingin Id-koodihakua tuon U.S.An kortin kanssa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tottakai ja se löytyikin sieltä :)

      Poista
  3. Toi Kiinasta tullut kortti on ihana!

    VastaaPoista
  4. Musta erityisesti noi kiinasta ja israelista tulleet kortit on hienoja, seinälle laittamisen arvoisia ;) mustakin toi on vähän outo että sama kortti lähetetty joka toiselle välittämättä ollenkaan vastaanottajan toiveista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oo nyt kiinnitelly seinille kortteja muuton jälkeen, ku piti vanhasta kämpästä ottaa pois ni en oo nyt viel jaksanu tänne laittaa :) ja asun tääl vaan 3kk ni en varmaan laitakaan :D Jep, niimpä!

      Poista
  5. Kyllä minullakin on jotain samoja kortteja. En tosin lähetä niitä katsomatta saajan toiveita, muttun kun kaupunkikuvaa kotipaikaltasi tai Unesco-paikka kortteja satutaan toivomaan vähän useammin kuin usein :D . Onkin aina kiva lähettää jotain muuta, jos käyttäjä vaan toivoo. Tosin ei kai jotkut kissa/koirakortitkaan mitään kovin erilaisia lopultakaan ole, vaikka mistä päin maailmaa sellaisen lähettäisi ;D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis niin, kyllä mäkin tollasia kortteja voisin ja lähetänkin samoja. :) Mut tässä kohtaa tää tyyppi oli laittanu melkeen kaikille ton saman kortin eikä se mun mielestä oo mitenkään erikoinen...

      Poista