Sivut

keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Postcrossing life

From Poland
Tälle kortille kertyi matkapäiviä 86! Päiväyskin oli maaliskuulta, mutta leima kumminkin ihan tältä kuulta eli kortti oli varmaan majaillut lähettäjälle hetken. :D No, ei se mitään! Tästä muuten varmaan johtu, että mulla oli hetken aikaa saatuja enemmän. Mut kortti on kyllä kiva!
From USA
Namskis! Herkullinen kortti Jenkeistä ja tää on kyllä mukavan rauhallinen kortti. :)
From Germany
Ihan perus mukava kortti. :)
From Russia
Tääkin on ihan jees, mutta ei kyllä nouse lemppareihin. :)
To Spain
Vastaanottajalla oli ihan mielettömästi toiveita, mut kaikki oli hirmu vaikeita esim. bändejä, leffoja ja elokuvia... Mulla ei oo tollasia kortteja joten aika randomilla laitoin tän kortin menemään. :D
To Austria
Tälläkin oli aika paljon toiveita muun muassa taide ja Ranska. Noh, päätin sit laittaa tän ransalaisen (ja Ranskassa sijaitsevan) maalaaman taulu-kortin. Ja nyt jälkikäteen harmittaa, koska toiveina oli myös baletti-kortit ja mulla ois ollu sellain hyvä tähän. :( Käykö teille koskaan niin, että myöhemmin miettii miksen laittanu tota tai tota korttia? :D
To Singapore
Tää onki mun eka kortti Singaporeen, jeii. :) Oon lähettäny lähiaikoina kaks muutaki tän tyylistä korttia, mut en oo niitä esitelly täällä. Nää on tälläsiä perus Suomi-kortteja, joita on helppo laittaa kun käyttäjällä ei oo kummempia toiveita.. :)

4 kommenttia:

  1. Mulla ei oo nyt vähään aikaan onneks käyny noita "miks laitoin ton enkä tota korttia"- tilanteita, mutta on niitä ollu.. :)
    Tälki hetkel kiroon että laitoin pari kivaa korttii matkaan, ku esim. Belgiaan menevä kortti on matkannu jo 30 päivää ja laitoin sen kuoreen kirjoittamattomana, kuten lähettäjä toivoi..
    Eiköhän sinne sitte hukkunut nätti Jetoy kortti :( Jos vielä menis perille, en luovuta ennen ku kortti "vanhenee" kuukauden päästä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo muaki harmittaa ihan mielettömästi, että mun kaikkien aikojen hienoin joulumuumikortti (jonka myös mun äiti olis halunnu laittaa seinälle) on ollu matkalla Saksaan nyt 186 päivää ja tyyppi ei oo käyny profiilissaan puoleen vuoteen.. Mua ärsyttää, että ylipäätänsä lähetin koko kortin ja sitten se vielä "katosi"!! :D

      Poista
    2. Eikä!! :( Oliko aloitteleva crossaaja?
      Itellä kävi sillee nyt yhen ranskalaisen kanssa että nainen lähetti 8 korttia ja kävi kerran rekkaamassa 3 korttia eikä sen jälkeen oo ollu sivustolla.. :(

      Poista
    3. Noo on sillä 47 rekattua korttia eli ei mikään ihan alottelija..

      Poista