Sivut

perjantai 26. heinäkuuta 2013

Kirjeitä!

Mua ärsyttää, ku en saa aikaseks päiviteltyä! On mukamas niin kiire koko ajan...
From Taiwan, Doris
Doris laitto mulle viime kuussa postcrossingin kautta kortin ja kysyi samalla kirjeenvaihtoa. Vastasin myöntävästi ja hän lupasi kirjoittaa alotuskirjeen. Olin unohtanu koko jutun ihan kokonaan, joten oli kiva yllätys. :) Kirje oli vaan melko lyhyt, ainoastaan toi yks sivu johon oli kirjotettu yhelle puolelle. :/
From Russia, Daria
Tää tuli itseasiassa tänään ja ihmettelin vähän, koska mulla ei Venäjältä oo kirjekaveria. Tää tulikin postcrossingin kautta ja Daria myöskin kysyi samalla kirjeenvaihtoa ja mukana oli myös alotuskirje. :) Korttikin on ihana!
From Finland, Satu
Kivaa itsetehtyä kirjepaperia ja kuorikin oli itse väsätty. :)
From Finland, Maria
Ihanaa paperia! ♥
To Singapore, Demi
Demille kirje, jonka mukana laitoin Lintsin hupirannekkeen, Muumikaupan mainoksen sekä syötävän 50-sentin kolikon. :D
To Finland, Helmi
To Taiwan, Doris
Kirjottelin Dorikselle vastauksen. :) Mukaan en laittanu mitään, ehkä ens kirjeessä sitten!
To Poland, Jowita
Jowita oli laittanu mulle sähköpostia jo keväällä, mutten ollu huomannu sitä! ;o Sattumalta satuin kysymään myös häntä kirjekaveriksi ja tää on eka kirje. :) Mukaan pistin kirjanmerkkejä sekä muumiteetä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti