Sivut

tiistai 10. syyskuuta 2013

PC-kortteja pitkästä aikaa

Oon yli kuukausi sitten tehnyt viimeksi postcrossing-aiheisen postauksen. Skannasin tänään ison kasan saatuja kortteja, joita en vaan oo tässä kuukauden sisällä jaksanu skannata. Oon parin päivän sisällä lähettäny jopa kaks korttia matkaan, edellisestä lähetetystä kun oli tosiaan tuo kuukausi... Jep, oon vähän kyllästyny koko touhuun. :D Ehkä tää tästä taas, ehkä lähettelen kortin sillon tällön. Tässä kumminkin ne kaksi tällä viikolla lähetettyä sekä muutama saatu kortti kuukauden ajalta.
To Netherlands
Saajalla ei sen kummempia toiveita, valitsin tän koska syksy on täällä. :)
To Germany
Vihdoin raaskin lähettää tän kortin! Tykkään tästä kuvasta tosi paljon, varmaan monella tuttu. :) Tommosen kortin voisin huolia myös itelleni!
From Russia
Lähettäjä oli 11-vuotiaana käyny Suomessa ja maa on hänestä tosi kiinnostava.
From China
Oon lisänny toiveisiin mustavalkoset kortit ja tällänen tuli sitte. :D Ei ehkä ihan semmonen mitä halusin, mut ihan kiva kyllä!
From Netherlands
Tän kortin kanssa kävi vähän nolo juttu... Äsken kun skannailin näitä skannaamattomia kortteja niin ihmettelin että miksei tää kortti näy tuolla saaduissa pc-sivuilla. No kappas, en ollu ees rekisteröiny koko korttia! :S Matkapäiviä kerty sen vuoks siis 38, vaikka oikeesti oon saanu tän varmaan kuukaus sitte...
From Belarus
Tosi kiva kortti sellaselle, joka tykkää tän tyylisistä korteista! Ihan kivoja kyllä, mut ei ehkä kumminkaan ihan mun tyylisiä. :)
From Romania
 Mun eka kortti Romaniasta, jee. :) Lähettäjä oli käyny matkalla Lontoossa ja oli kuulemma hänen paras matkansa.

2 kommenttia:

  1. Mäkin haluan Romaniasta kortin! Ymmärrän vähän kieltä, joten olisi huippua saada viesti sieltä. Odotellaan... :)

    VastaaPoista