Sivut

sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Muutama lähetetty PC-kortti

Jep, eli tähän väliin muutama viime viikolla matkaan laitettu postcrossing-kortti. Oon ite saanu kortin viimeks syyskuun alussa, eli kuukaus sitte, joten niitä ei oo esiteltävänä. :( Mun kortit vaan ei mee perille ja jos menee niin en saa yhtään itse. :D Tässä postauksessa olevat kortit meni kyllä kaikki semmosiin maihin, missä yleensä kortin perille meno kestääkin, mutta silti, ärsyttää eikä tee yhtään mieli laittaa kortteja matkaan lisää vaikka mulla on vaan puolet sallitusta määrästä matkalla...
To Ukraine
Tää on mun ainut Löökin kortti ja ostin tän joskus keväällä. :D Ei oo tullu vastaan sellasta, jolle tän ois voinu lähettää, mutta nyt tuli! Käyttäjä nimittäin toivo näitä mummo-kortteja ja kerrankin kansioista ei löytyny tätä korttia jo! :) Mulla on muuten ollu vähän huonoa tuuria Ukrainaan menevien korttien kanssa, sillä melkeen joka toinen on expired. :(
To Belarus
Käyttäjä toivo night view-kortteja ja multa löyty tällänen nätti kortti. :)
To China
Käyttäjä toivo kartta-kortteja ja laitoin tän melko kesäisen kortin matkaan.
To USA
Käyttäjällä toiveina oli "ihan sama, kaikki käy" joten lähetin tän kortin, koska halusin siitä eroon. :p
To Brazil
Mun eka kortti Brasiliaan, jee! :) Ja tälläkin miehellä oli "ihan sama"-toiveina, joten laitoin taas tälläsen mikä on pyöriny korttipinossa jo turhan kauan.
To Russia
Ja jälleen "ihan sama"-toive, joten laitoin taas tämmösen mistä haluan vain eroon. Oonko kamala? :D

7 kommenttia:

  1. Miulle käy tosi usein niin, että kortit lähtee vaan Venäjälle, Saksaan ja Alankomaihin. Noitten ainaisten samojen maitten takia innostus on hiipunu jo aikoja sitten. Nyt kuitenkin oon lähetelly muutamia kortteja ja kaikki on toistaseks menny ihmeen nopeesti perille, vaikkakin Alankomaihin menneellä kortilla matkapäiviä kertyi huimat 39, vaikka yleensä kortit rantautuu sinne viikon sisällä! Ite sain tällä viikolla oikein kunnon korttipläjäyksen, 5 korttia yhteensä. Miulla on ollu alusta asti niin, että oon saanu kortteja enemmän kuin oon niitä lähettäny. En oikein ymmärrä tuotakaan, mutta totta kai kelpaa miulle! :-D Toivottavasti siekin saat ansaitsemas korttis, sillä lähetät usein tosi hienoja kortteja, vaikka olisivatkin semmosia "joista haluut päästä eroon"! Et oo kamala ollenkaan! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa tutulta! Itseasiassa mullakin on koko ajan ollu niin, että saatuja on enemmän, mut nyt kumpikaan luku ei oo kasvannu yhtään. :D Toivottavasti tulevalla viikolla asia muuttuis. Näin viime yönä muutes unta, että meille oli tänään, sunnuntaina, tullu postia! :D Loppuviikosta mulle ei nimittäin tullu mitään postia, joten unessa sain ne posteljoonilta hukkuneet postit sunnuntaina, hahah. :D

      Poista
    2. Eikä, sulonen uni! :-D Miun mielestä olis kyllä tosi jees, jos posti kulkis täällä Suomessa viikonloppuisinkin, en pistäis pahakseni ollenkaan! :-)

      Poista
  2. Beautiful postcards! :)

    mydreamlucky.blogspot.com

    VastaaPoista