Sivut

tiistai 22. lokakuuta 2013

Postcrossing

Olen vihdoinkin saanut niitä kaipailemiani pc-kortteja ja uudella laitteellani oon myös skannaillu niitä. :) Mä en ainakaan huomaa mitään eroa vanhalla laitteella skannatuissa korteissa verrattuna näihin, jotka oon sillä uudella skannannu. Huomaatteko te? :o

From Poland
En (nykyään) kauheesti tykkää multiview-korteista, mutta mun mielestä tää on kiva! :) Tässä ei muuten ollu postimerkkiä ollenkaan..
From Russia
Tää oli lähettäjän eka pc-kortti ja toivon ettei jääny vikaks! Ei oo nimittäin kirjautunu profiiliin pariin viikkoon. :/ Kortti on kyllä ihan kiva. :)
From Ukraine
From USA
Tää on yks kivoimmista saaduista korteista, tosi upee mun mielestä!
From Netherlands
From Germany
Frim France
From Russia
Hieno karttakortti!
To Germany

4 kommenttia: