Sivut

lauantai 2. marraskuuta 2013

Kirjepläjäys

Voi kun sitä osais päivittää useammin niin ei kertyis yhteen postaukseen niin paljon kirjeitä! Tässä kuitenkin kaikki esittelemättömät kirjeet. Osa on vähän vanhempiakin kun en oo halunnu julkasta niitä, koska tiiän vastaanottajien lukevan tätä blogia. :) En halua pilata yllätyksiä!
To Finland, Jenni
Oon ostanu tota kirjepaperia joskus kirpparilta eikä siinä tullu mukana kuoria. Löysin kumminki sattumalta mun irtokuoripinosta tohon mätsäävän kuoren!
To Finland, Jutta
Toi kuori oli musta niin kiva, että otin siitä kuvat kummaltakin puolelta. :)
To Finland, Annika
To Finland, Essi
Löysin mun laatikosta avaamattoman kirjesetti pakkauksen! :o
To Czech Republic, Alca
Nääkin kirjepaperit oon löytäny kirpparilta. :) Mukaan laitoin pinssin, muumiteetä sekä tommosen muostilappujutun.
To Poland, Patrycja
Kirjeen mukana lähti tommonen lippu, Hello Kitty-muistilappuja, muumiteetä sekä Cheekin kuva. :D
To Poland, Magdalena
Tän kirjeen mukana lähti kaks pinssiä, pääsylippu ja muistilappujuttu. :)
From Finland, Jutta
Kirjeen mukana tuli ihania muumikiiltokuvia sekä teetä!
From Finland, Essi
From Finland, Maria
From Finland, Helmi
From Finland, Satu
Ihanan väristä paperia! Kirjeen mukana tuli todella suloinen muumitiskirätti. ♥

From Poland, Patrycja
Vitsi taas miten pitkä (ja kiva!!) kirje ja mukana kaikkea kivaa esim. tarroja, pääsylippu ja Hello Kitty-muistilappuja. Vähän on postimerkit meinanneet lähteä irti. :D Hassua muuten, Patrycja kysyi onko mulla blondit hiukset, koska se on stereotypia skandinavialaisista ihmisestä. Miettikää kuinka monta suomalaista tiiätte, jolla on luonnostaan vaaleat hiukset? Mulla ei äkkiseltään tullu mieleen kun muutama. :P

6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hahah joo. :D Oon nähny noita kyl ihan tavallisien kauppojen siivoushyllyillä, mut hinta taitaa olla jotain 3-4 euroa. En ehkä omaan käyttöön maksais tiskirätistä noin paljoa, mut lahjaks tms niin joo. :)

      Poista
  2. Mä nyt virallisesti liityin sulle lukijaksi. :D Kun sain jopa itsekin tehtyä vihdoin ja viimein blogin, aina vaan aatellu, mutta nyt sitte päätin, että teen, nii nyt eka postauski kirjotettu! :D
    Käy toki tsekkaamassa mikäli kiinnostaa ja lukijaksikin saa liittyä! :3

    http://mylifeandmystoryy.blogspot.fi/

    VastaaPoista