Sivut

lauantai 23. marraskuuta 2013

Saatuja kirjeitä

From Singapore, Demi
Kauan odotettu kirje! Posti hukkasi mun kirjeen, joten odoteltiin molemmat toisiltamme kirjeitä, mut onneks älysin kysyä asiasta ja kirjotin sitten uuden! Kirjeen mukana tuli Demin koeaikataulu (ei herranjumala!!), karkkia sekä misotahnaa. Hyi kun oli pahaa! :D
From Poland, Daria
Eka kirje Darialta. Mukana tuli teetä, tarroja ja kortti. :)
From United Kingdom, Hilja
Eka kirje suomalaiselta Hiljalta, joka asuu Englannissa. :)
From Poland, Magdalena
Kirjeen mukana tuli kortti, muistilppuja, tarroja ja tikkari.
From Finland, Helmi
From Finland, Jutta
Kirjeen mukana tuli iihana Jetoy-kortti! :)
From Poland, Patrycja
Ompas sekava kuva, mut en saanu siitä yhtään selkeempääkään, koska kirjeen mukana tuli niin paljon kaikkea! :D Kortti, tarroja, muistilappuja..

6 kommenttia:

  1. Jes, sait mun kirjeen! Aika kauan meni kylla postissa :O

    VastaaPoista
  2. Joo se tuli viime viikolla :) Välillä posteilla kestää aika kauan :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpa! No, toivottavasti tykkasit, en pysty oottaa vastausta!!

      Poista
  3. Mäkin oon saanut tuota misoa, mutta sä ilmeisesti söit sitä ihan pelkästään? Mua neuvottiin lisäämään pari desiä kiehuvaa vettä :D Mutta en kyllä tykännyt..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis laitoin kyl kaks desiä kiuhuvaa vettä siihen! :DD Maistu kyl ihan karmeelta...

      Poista
    2. Ahaa! :D mulla on niitä jäljellä aika monta ;D

      Poista