Sivut

torstai 7. marraskuuta 2013

Yksi vuosi täynnä

Alotin postcrossaamisen tasan vuosi sitten! Oon siis crossaillu vasta vuoden päivät, joten aattelin näyttää teille miten aktiivinen oon missäkin kuussa ollut:
Tästä voi siis lukea, että alussa lähettelin niin paljon kun pystyin: heti kun yksi kortti oli mennyt perille oli pakko laittaa jo seuraava. Kyyläsin aina puhelimesta oisko kortteja menny perille ja olin ihan raivona, jos en saanu viikkoon laittaa uutta. :D Maaliskuussa olin aktiivisimmillani, mut keväällä en enää lähetelly niin paljon, koska aikaa vei työharjoittelu, lähestyvä valmistuminen, muutto ja lähestyvät pääsykokeet. Heinäkuussa innostuin taas lisää, mut sen jälkeen tultiinkin aika kovaa alas. :D Elokuussa mulla alko uus koulu ja elo-syyskuun vaihteessa muutin taas. Viime kuussa lähetin yllättävän paljon kortteja, mut nyt mulla on matkalla pyöreät nolla korttia. Ehkä tänään kirjoitan muutaman? :)
Tuosta aikajanasta voi siis päätellä, että alussa olin ihan intopinkeenä, mut sittemmin innostus on vähän lopahtanut. Nykyään laittelen silloin tällöin muutaman kortin. Skannaaminen on jotenkin tosi ärsyttävää ja tylsää puuhaa enkä malttais ikinä skannata lähetettyjä. Mut lähes kaikki lähetetyt oon kumminki skannannu, mut tälläkin hetkellä muutama saatu kortti odottaa vuoroaan. :D
Oon siis tän mun postcrossing-vuoden aikana lähettäny sekä saanu saman verran kortteja eli 164 kappaletta!

Viikon päästä vietellään tän mun blogin 1-vuotisbileitä! :D Ehkä järjestän jonkun pienen arvonnan, olisiko kiinnostusta?

7 kommenttia:

  1. Mä yhes vaihees oon miettiny, että pitäskö munki kokeilla tollasta postcrossausta? :o tuliskoha siitä mitää..? :o

    VastaaPoista
  2. Mie oon ollu kanssa vuoden,mutta lähetettyjä on alle 60! :) Jotenkin mua innostaa paljon enemmän foorumilla hippailu. Onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, hippailu on kyllä mukavampaa. :) Ja kiitos!

      Poista
  3. Miekin oon nyt ollu vähän reilun vuoden ajan mukana Postcrossingissa. Lähetettyjä on 74 ja saatuja 78 kappaletta. Alun innostus on laantunu aika lujaa tässä ajan myötä, sillä "aina" samasta maasta tulevat osoitteet alko jo hyvin varhaisessa vaiheessa ärsyttää, mutta lähettelen nykyään kans silloin tällöin kortteja maailmalle - se on oikein hyvä keino ainakin silloin, jos kirjeitä ei oo aikoihin tullu vastaanotettua! ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, oishan se mukava jos sain useemmin noita eksoottisempia maita. :)

      Poista