Sivut

torstai 26. joulukuuta 2013

Mysteeripaketti

Äiti kerto mulle puhelimessa viime viikolla, että tänne on tullu joku paketti sun nimellä edellisessä viikolla. Postimerkkejä ei oltu leimattu, joten oli vaikea sanoa oliko joku tuonu sen porukoiden postilaatikkoon vai oliko se tullu postissa. Lähettäjää ei nimittäin ollu. Lopulta eräs kirjekaveri kerto kirjeessään, että oli laittanu mun vanhempien osotteeseen (eli mun lapsuudenkotiin, josta keväällä muutin pois) mulle paketin! :D Arvotus siis ratkesi. Mua kyllä vähän ihmetyttää, että olisko tuota ees saanu jakaa tänne porukoille, koska enhän mä oo täällä asunu puoleen vuoteen, kaikki kirjatkin on eri kaupungissa!
Paketista paljastui kaikkea söpöä: karkkia, tarroja, pikku lappusia ja ihana kortti! :)

2 kommenttia:

  1. Hyvä, että paketti löysi perille! Laitoin sen tosiaan tarkoituksella koti-kotiisi, kun arvasin siun viettävän joulun siellä. Pahoittelut päänvaivasta! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään, kiitos vaan kivasta lahjasta! :) ♥

      Poista