Sivut

keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Oon ollu ahkera!

Toivottavasti kaikilla oli mukava jouluaatto! Ite sain lahjaksi muun muassa postimerkkejä... :D Oon saanu vähän purettua vastaamattomien kirjeiden pinoa, joten tässä näätte vähän sen satoa. :) Kuvasin myös muutaman saadun kirjeen, jotka viimeks unohin. Pahoittelen kuvien laatua ja taustaa, unohin mun paremman objektiivin kotiin eikä mulla oo nyt taustaksi mitään muuta kun tuo matto. :D
To Czech Republic, Alca
Jee, noi Veikkaus-kuoret. :) Kirjeen mukaan laitoin pari korttia, lumiukko-pakettikortin, muumitikkarin ja -teen.
To Patrycja, Poland
Taas Veikkaus-kuori. :D Tän kirjeen mukaan laitoin yhen lehtileikkeleen, tikkarin, karkin, pakettikortin ja lautasliinan.
To Poland, Daria
Taas mukaan pakettikortti ja tikkari.. :D Mulla ei kauheesti oo täällä mitään mitä laittaa kirjeiden mukaan. :/
To Australia, Eila
Sain tota kirjepaperia äitiltä ja se on niin Eilan tyylistä, koska Eila on tosi taiteellinen. :) Kirjeen mukaan laitoin vielä joulukortin.
From United Kingdom, Hilja
Ihanaa paperia. :) Kirjeen mukana tuli mm. teetä ja tarroja.
From Poland, Daria
Ihana ite väsätty kuori. :) Mukana tuli joulukortti, teetä, tarroja sekä kuva. :)

2 kommenttia:

  1. Onko tarkoitus että viimeisessä kuvassa näkyy sun koko osoite ja nimi?

    VastaaPoista