Sivut

perjantai 20. joulukuuta 2013

Saatuja kirjeitä

No huhhuh! Mulla on ollu mielettömän kiireinen marras- ja joulukuu, joten pahoittelen ettei kunnollisia postauksia oo pahemmin tullu. Oon kirjottanu joulukuussa yhen kirjeen, koska ei vaan oo ollu aikaa koulun, töiden ja muiden kiireiden takia. Vitsi ois niin ihanaa vaan istua alas ja vastailla kirjeisiin, joita on on kertyny ihan ennätysmäärä. Musta tuntuu, että mulla taitaa tällä hetkellä olla kaikilta mun kirjekavereilta kirje oottelemassa vastaamista! :D Tällä hetkellä en osaa yhtään sanoa milloin niihin ehin vastata. :/ Lähetään huomenna kotikotiin viettämään joulua ja kotikotona tunnetusti riittää jouluvalmisteluita paaljon enemmän kuin täällä omassa kodissa. Otan kyllä kaikki kirjeet ja kirjepaperia mukaan jos vahingossa sattuu tulemaan hetki jolloin ei oo muuta tekemistä. :D Mutta nyt näihin saapuneisiin kirjeisiin. En jaksanu kuvata ihan kaikkia ja muutama mulla on autossa, ku oon niitä siellä lukenu. :D
From Finland, Jutta
Söpön kirjeen mukana tuli kivaa teippiä. :)
From Finland, Helmi
Helmiltä sain kivan ite tehyn kortin. :)
From Singapore, Demi
Kirjeen mukana tuli laastareita sekä tarroja. :)
From Australia, Eila
En ollukkaan saanu kirjettä tältä kirjettä melkeen neljään kuukauteen, joten oli mukava yllätys. :)
From Poland, Patrycja
Mukana tuli suklaata, teetä, pinssi, kortteja, koru... :)
From Czech Republic, Alca
Tän kirjeen mukana tuli tarroja, avaimenperä ja tommonen origami. :)
From Poland, Magadalena
Jee, mukana tuli paljon Hello Kitty-tarroja sekä lyijykynä ja kortteja. :)

2 kommenttia: