Sivut

maanantai 10. maaliskuuta 2014

From

 
From Poland, Daria
From Czech Republic, Alca
Kirjeen mukana tuli mainoslehtinen, kortteja, pinssi sekä pinkki kirahvi! :)
From United Kingdom, Hilja
Mukana tuli teetä sekä Brain Blasterz-karkki. Oon katto youtubesta kaikkia haasteita, kun tyypit koittaa syödä noita Brain Blasterz-karkkeja ihan sikana. Ite en pystyny syömään ees tota yhtä! :D
From Ukraine, Anastasia
Jep, Ukrainasta tämä kirje! En oo vielä ehtinyt vastaamaan...
From Finland, Jenni
Mukana tuli ihania kirjekuoria! :)
From Finland, Maria

8 kommenttia:

  1. :PPP

    Ja hei, eks tos mukan tullu semmosii kissa-lippulappusii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitsi ootte aina tarkkoja! :D Tuli joo, mut ne unohtu kuvasta.. :p

      Poista
  2. Voi ei, löytäisinpä mäkin noita "pystysuorassa olevia" kirjekuoria :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, mä en oo koskaan aatellu, et ne ois jotenki erikosempia tai kivempia! :D Oon vaan pitäny niitä ihan tavallisina, tietty kuviointi ratkasee.. :)

      Poista
  3. Ukrainasta! :| kertoikoi Anastasia miten niillä menee siellä hänen seudullaan? Taitaa olla vähän jännät paikat...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirje oli kirjotettu ja lähetetty ennen ku nää vähän isommat asiat sytty siellä, joten ei.

      Poista
  4. Must pystysuorat kuoret on outoja ! :DD Ne oli oikee uutuus ku aloin joskus puol vuotta sitten käyttää niitä ku ostin Postcard Gardenista :D Nyt kaikilla on yhtäkkii niitä xD t.maria

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta niitä on kyl ollu aina kun mä oon kirjotellu? :D Tai sit en oo vaan aatellu asiaa

      Poista