Sivut

torstai 6. maaliskuuta 2014

Lähetettyjä kirjeitä

To Poland, Daria
To France, Saara
To Poland, Patrycja
Mua häiritsee kamalasti, kun tajusin vasta kuorta kirjoittaessa, että laitoin viimeksi Patrycjalle kirjeen samanlaisessa kuoressa.... Yritän aina välttää sitä, että en laittais ainakaan perätysten samanlaista kirjepaperia tai -kuorta.
To Finland, Maria
Kirjeen mukaan laitoin ihanan Antsku-kortin! ♥ Tykkäättekö te noista?? :D
To Finland, Jutta
To Finland, Helmi

P.S. Kyllästyttääkö teitä toi matto, jonka päällä kuvaan kaikki postit? Mua kyllästyttää, haluun löytää uuden taustan! :D

5 kommenttia:

  1. En oo tiennykkään, että tuommosia Antsku -kortteja on tullu! :D Vähän siisti! Minusta tuo matto on just hyvä tausta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Virkkukoukkunen on tehny noita, niitä löytyy vissiin viis erilaista. :) Ihan sairaan sulosia kaikki! Mustakin on toi on hyvä tausta, mut alan kyllästyy... :D

      Poista
  2. Mulla on aina tismalleen sama ongelma tuon taustan kanssa! Jos oikein luovalle päälle satun niin kuvaan jonkin kivan pussilakanan päällä tai sitten kaivan kaapista jonkin viltin, jonka päällä kuvailen postit :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo-o.. :D Ja sitten kun lähetettyjä kuvaa kuitenkin eri aikaan ja eri päivinä niin en muistais mitä taustaa oon käyttäny, ku mua häiritsee jos saman postauksen kirjeillä on kaikilla eri taustat :D elämä on vaikeeta

      Poista
  3. Toi matto on just kiva ! :D Se on niin siisti ja tollanen hieno. :D t.maria xD

    VastaaPoista