Sivut

sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Saatuja

From Jutta, Finland
Kirje tuli söpössä Myyrä-kuoressa ja sen mukana tuli tarroja, teetä ja kortti. :)
From Annika, Finland
Todella söpöä kirjepaperia! ♥
From Helmi, Finland
Ihanan värikäs kirje. :)
From Maria, Finland
Kirjeen mukana tuli teetä. :)
From Vivian, Taiwan
Vivian kertoo jokaisessa kirjeessään jostain matkastaan tms ja kuvittaa ne omilla kuvillaan. :) Ajatuksena kiva, muttä hän ei koskaan oikeasti vastaa mun kirjeisiin. Ei ikinä kommentoi mun juttuja mitä oon hänelle kertonut tai edes vastaa mun kysymiin kysymyksiin. Ei oikein oo enää innostusta vastata hänelle, koska tuntuu ettei mun kirjeillä oo mitään merkitystä. :o
From Patrycja, Poland
Kirjeen mukana tuli lasinalunen ja kaakaota. :)

3 kommenttia:

  1. Paljon oot taas saanut kaikkea kivaa! :)

    Vähän höpsöä tuollainen, ettei vastaa toisen kysymyksiin/kommentoi edellisiä kirjeitä... Eikös se ole pohjimmiltaan kirjeenvaihdon idea?! :o Tuollaiselle matkakertomustyyppiselle kirjeenvaihdollekin on varmasti faninsa, mutta ehkä siitä pitäis etukäteen sopia molempien osapuolten kesken...?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sepä se... En oikeen ees tiiä mitä vastaan tuohon kirjeeseen. Vois kyllä mainita asiasta ainakin.

      Poista
  2. Ihana tuo choco lasinalunen :)

    http://maikinkotona.blogspot.fi/

    VastaaPoista