Sivut

tiistai 14. lokakuuta 2014

Posteja

Jälleen esittelen vain saatuja posteja. Oon viimeks elokuussa postannu tänne lähetettyjä juttuja! Kyllä mä nyt ainakin postauksen verran oon kirjeitä lähettäny sen jälkeen, täytyy kaivella jos kuviakin löytyisi. :D Oon ollu hirveen epäaktiivinen niin täällä blogissa kun ihan kirjeenvaihdossa muutenkin. Oon jälleen kerran vaan ollu niin kiireinen. :( Anteeksi kaikille!
From Demi, Singapore
Mulla oli tosiaan syyskuun lopussa synttärit ja Demi muisti mua tälläsellä ihanalla lahjalla! Hello Kitty tarroja, magneettejä, pieni pehmolelu, super hyvä kynä (!!) ja tollasia näytön pyyhkimiseen tarkotettuja juttuja. :)
From Jenni, Finland
Jennikin muisti mua synttäripäivänä söpöllä Marimekon kortilla sekä vihreellä kynällä. :)
From Jutta, Finland
Juttakin laitto söpön Pikku Myy-kirjeen mukana synttärikortin ja- lahjan: ihanan keittiöpyyhkeen!
From Madalena, Portugal
Eka kirje tältä tytöltä, kirjeen mukana tuli teetä sekä kivoja pöllö-kirjanmerkkejä.
From Jenni, Finland
Kirjeen mukana tuli muistilappuja! (Näköjään sumensin myös klemmarin..)
From Helmi, Finland
Söpöä pinkkiä paperia!
From Maria, Finland
Marian kirjeen mukana tuli tuotenäytteitä. Mariakin laitto mulle erikseen synttärilahjan, mut en ehiny/muistanu kuvata sitä! Ja lahja on jo käytössä, sain nimittäin kirjepaperia. :D

4 kommenttia:

  1. Mukavan näköistä postia oot saanut! Huvittaa näin jälkikäteen nähtynä, kun ensin laitoin muistilappuja ja sitten tuon yliviivaustussin - ois ollu ehkä järkevämpää laittaa ne yhtä aikaa tulemaan... No, samaan kategoriaan kumminkin lukeutuvat, hih! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä! :) Hahah, musta se oli vaan hauska juttu. :D

      Poista
  2. Millä kuvanmuokkaus ohjelmalla sumennat nuo tekstit? :)

    VastaaPoista