Sivut

torstai 16. lokakuuta 2014

Synttärilahja Demille

Mun singaporelaisella kirjekaverille Demillä oli syyskuun alussa synttärit, joten aattelin taas muistaa tätä Muumifania kivalla lahjalla. :)
Pakettiin laitoin Finlaysin Niiskuneiti-pyyhkeen, Niiskuneiti-karkkeja, Angry Birds- ja Muumimamma-suklaapatukan, Pikku Myy-vihon, teetä, pillejä sekä Sisun hornapastilleja.
Paketoin lahjan Niiskuneiti-paperiin ja laitoin mukaan vielä Muumi-kortin. :)
Postipaketista tuli vähän tylsä, koska en jaksanu oikeen siihen panostaa... Mut pääasia, että lahja oli mieluinen ja löysi turvallisesti ajoissa perille!

5 kommenttia:

  1. Tykkääkö Demi salmiakista/lakritsista? :O Luulin ettei kukaan ulkomaalainen tykkää, mutta pitäisi munkin kokeilla ja lähettää jollekin :D

    VastaaPoista
  2. En tiedä tykkäskö, lupas kertoa kun maistaa, mut ei oo vielä kuulunu mitään! :D Kyllä mä oon välillä lähettäny just noita Honra-pastilleja, saksalainen kirjekaveri ainakin tykkäs. :) Mä en ite tykkää salmiakista paitsi noista hornista. :D

    VastaaPoista
  3. Blogistani löytyy sinulle haaste! :D

    http://helmisletterbox.blogspot.fi/2014/10/laukkuni-sisalto.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oivoi, oon saanu tän haasteen myös instagramissa ja jää varmaan tekemättä..... :D

      Poista
  4. Great postcard with Little Me :)

    kingway007.blogspot.com

    VastaaPoista