Sivut

sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Letters from Finland

Ootteko te panneet merkille, että viime aikoina olis tullu tavallista enemmän leimaamattomia kirjeitä? Musta tuntuu, että mun Suomesta tulleista posteista ehkä 25 prosenttia on leimattu! Näistäkin kirjeistä vaan yhestä löytyy leimat...
From Finland, Maria
Keiju-kirjeen mukana tuli Hello Kitty-tarroja. :)
From Finland, Jenni
From Finland, Helmi
Helmin kirjeen mukana tuli tikkari, muistilappuja sekä kaks ihanaa korttia. :)
From Finland, Jutta
Kuvasin noi paperit väärinpäin, koska noi kirjeitten takamukset oli niin kivat!

2 kommenttia:

  1. Mulla on yleensa ollut ongelmia leimojen kanssa ihan tiettyjen ihmisten kohdalla, esim. pitka aikaisen kirjekaverin kirjeista ehka 5% saatiin leimattua, juuri ne merkit mitka jo kokoelmissa on (leimaamattomina en keraile) niin hieman arsyttaa :( Mutta nyt kun ei hetkeen ole Suomessa taitaa kaikki Suomen posti olla kerrankin leimattua, ulkomaille kun ei yleensa paasteta leimaamatonta postia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun yks ulkomaalainen kirjekaveri "valittaa", kun osa mun posteista tulee leimaamattomina, koska hänkin keräilee leimattuja merkkejä. :/ Ja tänäänkin mä sain kaks leimaamatonta postia Suomesta, hmm...

      Poista